tanácsadás

Szeretnénk megoldásokat találni a kismamák és a kisgyermekes családok számára.Hasznos információk a gyermekek pihenéséről.Tanácsok mellyel könnyebbé tehetjük a gyermek nevelést.Eligazítások a biztonságos gyermekneveléshez.

Indafotó képek

Címkék

2012 (3) 2013 (5) 2014 (4) 2015 (5) ágynemütartós (11) ajándék (2) állapotos (10) állítható (13) altató (5) altatódal (3) anya (2) apa (1) autósülés (2) baba (18) babaágy (7) bababolt (14) babahinta (2) babakocsi (4) babaszoba (20) babymarket (27) bicikli (3) bicikli bolt (3) bicikli webshop (3) biztonsági (3) biztonsági autós gyerekülés (1) biztonsági gyerekülés (1) bölcső (6) Concord (1) család (30) császármetszés (1) csecsemő (10) cybex (1) easy go (2) egészséges (6) emlék (1) etetőszék (2) fertőzések (2) fotel (1) fürdőzés (2) futóbicikli (3) gyerek (2) gyerekágy (16) gyerekágyak (11) gyerekjáték (7) gyerekszoba (16) gyerekülés (3) gyermek (22) gyermekülés (2) hírek (16) ifjusági ágy (3) ifjúsági ágy (8) isofix (1) járóka (5) játék (8) játékhíd (1) játékok (6) kanapé (1) kerékpár (2) kerékpár webáruház (2) kerékpár webshop (2) Kiddy (1) kikapcsolódás (7) kiságy (16) kiságyak (7) kismama (14) kismamazene (3) kisszék (1) kókuszmatrac (3) közösség (2) levegőzés (5) magasság (1) magzat (7) Maxi-Cosi (1) meglepetés (2) mikor sétáljunk (4) Moodd (1) noby (7) pihenőszék (1) plüssállat (2) plüssfotel (1) quinny (2) Quinny (1) Reboard (1) rezgő (1) roller (1) rosszul alszik (7) rosszul eszik (1) séta (2) (1) sport babakocsi (4) strand (1) szabadidő (11) szivacs (1) szivacsfotel (2) szivacskanapé (1) szivacsmatrac (11) szopipárna (1) szoptatóspárna (1) szülés (2) tanácsok (13) táplálkozás (2) társaság (1) terhes (8) terhespárna (2) terhesség (7) terhességi teszt (1) tricikli (1) tuning (1) újszülött (5) ülésmagasító (1) ünnepek (1) utazás (1) utazóágy (4) várandós (10) vicces (2) zene (2) zenélő (1) Címkefelhő

" Én tudtam, én tudtam, hogy vannak angyalok! "

2012.11.12. 16:32 - Baby Market

Címkék: hírek játék család gyermek szabadidő baba játékok plüssállat babaszoba gyerekjáték babymarket

Tegnap csodás dolog történt velünk!75992_3876351553603_2141162653_n.jpg

Az elejéről kezdem. Márknak van egy zenélős macija- alias Mac-mac, aki a szeretettől már nem zenél és meglehetősen nyúzott, de csak vele alszik el. Szerettem volna pót Mac-mac-ot szerezni, de kiderült, nehéz ügy. Ahol vettem, nagyon nem hatotta meg őket a dolog. Nyomoztam hát a neten, hol árulják ezt a márkát, írtam leveleket.

Egy vecsési hölgy megígérte, megnézi a lengyelországi nagykerben, de sajnos nem talált. Később kaptam még egy levelet, hogy megnézik, de gondoltam, ugyanabban a nagykerben úgysem találnak. 

Tegnap szüleimnél voltunk Kónyban. Csörög a telefon, főnököm volt Éva, de csak arra volt kíváncsi, hol vagyunk, és mi a pontos cím, és már le is tette. A mi fejünkben minden megfordult, de az nyugtatott minket, hogy Éva hangja olyan vidám volt.
Én épp a virágoskertet rendeztem, mikor hallottam, megjöttek. Legnagyobb meglepetésemre azonban az ajtóban nem a főnökasszonyom állt, hanem három ismeretlen, és egy APRÓ ISMERŐS a kezükben. A kapuvári BABYMARKET WEBSHOP kinyomozta kik vagyunk, és óriási meglepetésként eljuttatták kicsi Márknak az ÚJ Mac-mac-ot!
Még ma sem ocsúdtunk fel teljesen a meglepettségtől :-)! 

Még egyszer köszönjük BABYMARKET WEBSHOP, Laci és társai, és Éva! Számunkra ez az év meglepetése:-)! 
Ildi, Gábor, Márk
Hozzászólások:
Horváth Kis Ágnes Én tudtam én tudtam hogy vannak angyalok! És tessék. Megkönnyeztem bevallom.... :-)))
Márk Ildikó :-), igen, és tényleg :-), nagyon szép ajándék volt
Mónika Turbók Olyan jó ezt olvasni :)! Örömmel tölt el, hogy vannak még ilyen emberek, akiket nem csak az önzés hajt (ami egy kisebb / nagyobb akadály esetén már el is veszi a kedvük a komolyabb "erőbedobástól")... Bearanyozta a napom ez a kis történet. Köszi :)
Mónika Turbók és megint elolvastam =)
Márk Ildikó Én csak leírtam, a három baba-és Mac-mac-barátnak köszönjük :-)! A "copyright" az övék:-)!
Laura Sziegl Ez igen, jó ilyet hallani, hogy ilyen is van :)
Nikolett Fehér Örülünk, hogy sikerült örömet szereznünk! :-)
Zsófia Vitéz Jó hallani ilyen jó híreket is:) hálistennek léteznek önzetlen és segítőkész emberek is :)

- Mónika Csonkáné Kurunczy Jaj,de jó!Azért vannak még jó emberek! :))

Köszönjük Ildikónak ezt a kis írást!

És tényleg......" Jobb adni, mint kapni! " erről megint megbizonyosodtunk! 
Jó Mac-mac-ezést Márknak! ;)

 Babymarket dolgozóinak kedvenc szlogenjei:

Jobb adni mint kapni !

Megcsináltam mert nem tudtam, hogy lehetetlen !

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://babymarket.blog.hu/api/trackback/id/tr794903608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása